برچسب ها و فیلترهای کمپین
هنگام ارسال یک کمپین ، می توانید از تعدادی برچسب و فیلتر سفارشی استفاده کنید.
متداول ترین برچسب ها در زیر ذکر شده است:
Tag |
ضروری |
[UNSUBSCRIBE_URL] |
بله |
[COMPANY_FULL_ADDRESS] |
بله |
[UPDATE_PROFILE_URL] |
نه |
[WEB_VERSION_URL] |
نه |
[CAMPAIGN_URL] |
نه |
[LIST_NAME] |
نه |
[LIST_SUBJECT] |
نه |
[LIST_DESCRIPTION] |
نه |
[LIST_FROM_NAME] |
نه |
[CURRENT_YEAR] |
نه |
[CURRENT_MONTH] |
نه |
[CURRENT_DAY] |
نه |
[CURRENT_DATE] |
نه |
[COMPANY_NAME] |
نه |
[COMPANY_ADDRESS_1] |
نه |
[COMPANY_ADDRESS_2] |
نه |
[COMPANY_CITY] |
نه |
[COMPANY_ZONE] |
نه |
[COMPANY_ZIP] |
نه |
[COMPANY_COUNTRY] |
نه |
[COMPANY_PHONE] |
نه |
[CAMPAIGN_SUBJECT] |
نه |
[CAMPAIGN_TO_NAME] |
نه |
[CAMPAIGN_FROM_NAME] |
نه |
[CAMPAIGN_REPLY_TO] |
نه |
[CAMPAIGN_UID] |
نه |
[SUBSCRIBER_UID] |
نه |
[EMAIL] |
نه |
[FNAME] |
نه |
[LNAME] |
نه |
اکنون ، هر یک از برچسب های بالا قادر به دریافت مجموعه ای از فیلترها هستند.
فیلترها یک روش ساده برای تغییر برچسب به نحوی است ، به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید یک پیوند اشتراک گذاری به توییتر را در کمپین خود جاسازی کنید.
فقط با استفاده از برچسب ها می توانید آن را جاسازی کنید:
https://twitter.com/intent/tweet?text=[CAMPAIGN_SUBJECT]&url=[CAMPAIGN_URL]
اما یک مشکل وجود دارد ، زیرا توییتر انتظار دارد که استدلال های شما با url رمزگذاری شود ، و منظور من این است که توییتر انتظار دارد
https://twitter.com/intent/tweet?text=my%20super%20campaign&url=http%3A%2F%2Fwww.domain.com%2Fcampaigns%2F1cart129djat3
اما در عوض بدست می آید
https://twitter.com/intent/tweet?text=my super campaign&url=http://www.domain.com/campaigns/1cart129djat3
به منظور غلبه بر این مشکل ، ما فیلترهایی را بر روی برچسب های خود اعمال می کنیم ، بنابراین url توییتر تبدیل می شود:
https://twitter.com/intent/tweet?text=[CAMPAIGN_SUBJECT:filter:urlencode]&url=[CAMPAIGN_URL:filter:urlencode]
Pretty simple eh?
Bما می توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم ، فرض کنید می خواهیم مطمئن شویم که متن توییتر ما با یک حرف بزرگ شروع می شود و بقیه حروف کوچک هستند.
برای دستیابی به این هدف ، می توانیم چندین فیلتر (جدا شده توسط یک لوله) روی یک تگ اعمال کنیم ، به عنوان مثال:
https://twitter.com/intent/tweet?text=[CAMPAIGN_SUBJECT:filter:lowercase|ucfirst|urlencode]&url=[CAMPAIGN_URL:filter:urlencode]
لطفاً توجه داشته باشید ، ترتیب افزودن فیلترها به همان ترتیب اعمال شده است.
زیر کل لیست فیلترها است ، در حال حاضر تعداد کمی از آنها وجود دارد ، اما در آینده ممکن است تعداد آنها افزایش یابد.
urlencode |
برچسب شما را کدگذاری خواهد کرد |
rawurlencode |
آدرس اینترنتی شما را بصورت خام کدگذاری می کند |
htmlencode |
تگ های html را به موجودیت خود تبدیل می کنند
|
trim |
فضاهای سفید را از ابتدا و انتهای برچسب شما کوتاه می کند |
uppercase |
برچسب شما را فقط در حروف بزرگ تغییر می دهد |
حروف کوچک |
برچسب شما را فقط در حروف کوچک تغییر می دهد |
ucwords |
هر حرف اول را از محتوای برچسب شما بزرگ می کند |
ucfirst |
تنها حرف اول برچسب شما را با حروف بزرگ نشان می دهد |
reverse |
محتوای برچسب شما را معکوس می کند |
مقالات مرتبط
آیا در تجارت خود از ایمیل استفاده می کنید؟ این CAN-SPAM قانون ، قانونی است که قوانین مربوط به ایمیل ...